10 Nisan 2015 Cuma

Bu Gün... -10 Nisan 2015 Cuma-


Cuma gününün bereketi sabah saatlerinde doğdu üzerimize.
Saat 9.30'da kan vermek için gelen hastam,kanı  aç karnına vermesi gerektiğini söyledi.
Fakat gelmeden önce dayanamayıp bir tane çilek yediğini, sıkıntı olup olmayacağını sordu.
Ben de sıkıntı olmayacağını söyledim.
Kan alırken 'bak şimdi aklıma düşürdün, akşama kadar beklemek zor olacak dedim.'
Ama sadece dedim.
Hastam gittikten sonra aklımın ucundan bile geçmedi çilek.
30 dakika sonra arkamda beliriverdi tatlı bayan.
Elinde bir torba çilek.
Çok şaşırdım, çok da mutlu oldum.
Allah razı olsun.
Kesesine bereket.
Bütün ekip yedik.
Çilek de bir tatlı, bir sulu.
Hamile bir bayan ve 2 yaşlarında bir çocuk da nasiplendi çilekten.
İnşallah sizin de gününüz güzel geçmiştir.
:))


2 yorum:

  1. Daha ben yemedim çilek
    Kime desem de alsa bana :)
    Afiyet olsun
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buralarda artık kamyonet kaslarında satılmaya başlandı.
      Buyrun gelin.
      :))

      Sil