13 Nisan 2015 Pazartesi

Bu Gün... -13 Nisan 2015 Pazartesi-

YENİ CİCİLER


Yoğun bir iş gününün ardından, hem de hiç minibüs beklemeden dönüyorum eve.
Dün yıkatmış olduğum yeni nevresim takımımı geçiriveriyorum yatağıma.
Şimdi miss gibi kokan yatağım ve ben gayet mutluyuz.
...
Geçen hafta hastane adresine geldi bu cici.
E bizimkiler de meraklı tabi.
Hep beraber açtık paketi.
'Çeyizine mi?' sorusu hemen soruluverdi.
'Ben evlenene kadar küflenir bu.'' deyince kahkahalar havada uçuştu.
:)))

Tek sorun şu ki, sadece rengini çok beğendiğim için aldığım nevresim takımı mor yerine pembe renk geldi.
Çok üzülmüştüm.
Şimdi geri göndersem bir sürü angarya.
Amaaaaan.
Pembesi de güzel.
Boşverdim anlayacağınız.
Gayet mutluyuz biz.
:))






2 yorum:

  1. Çift kişilik aldıysan sorarlar tabi çeyiz mi diye
    Tek kişilikse ona bir yorumum yok maalesef
    Güzel günlerde kullan
    Pembesi de eminim moru kadar güzeldir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nevresim takımı çift kişilik.
      Ancak sığabiliyorum.
      :)))
      Pembesi de fena değil.
      Ama Mor olaydı iyiydi.
      :)))

      Sil