1 Haziran 2014 Pazar

Çalışmaya Çalışmak


Aahahhaahha :D
Aştım kendimi.
En son ders çalışıyordum.
Sonra bir kahve yapıp, çalışırken içerim dedim.
Kahve de kuru kuru(!) gitmez şimdi değil mi?
Eeee yanında da bir şeylerle ıslatmak lazım(!) :))
Hemen Halley imdada koşar.
Baktım çok güzel bir ikili oldular.
Bu anı ölümsüzleştirelim dedim.
Resmini çektim.
Ve sonunda aşka geldim.
Fotoğrafa renk gelsin diye ekledim de ekledim.
Görmüş olduğunuz hale getirdikten sonra BUZZZ gibi olan kahvemi istemeye istemeye içtim.
Şimdi ziyan olmasın.
Yaazııııkk.
Ama halley muhteşemdi. :))
Halleye laf yok...
:))


 NOT: Sevgili elife 365günlük'e ithafen. 
Ders çaşlımak gerçekten çaysız, kahvesiz olmuyor. sevgiler. :)

5 yorum:

  1. Kitap mı küçük kahve fincanı mı büyük bilemedim
    Madem kuru kuru gitmiyor kahve
    Halleyle ıslatmak yerine süt kateydin eyiydi
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kaffe fincanı birazcık büyük(yaklaşık 500ml alıyor)(!:)))
      kahveyi hazırlarken sütünü katmış bulunduğumdan daha farklı seçeneklere yönelme ihtiyacı duydum.
      böyle tatlı, çikolatalı şeyler.
      çok da güzel iyi oldu taaam mı?
      :)

      Sil
    2. taaaam
      seçenek beğendiremedik
      e yap
      hiçbiri
      olsun bitsin

      Sil
  2. Aynı kitap, aynı sınav bende de :)) İyi çalışmalar

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim.
    inşallah gönlümüzdeki neyse onu nasip eder rabbim.
    size de iyi çalışmalar
    :))

    YanıtlaSil