15 Aralık 2014 Pazartesi

Bu Gün... -14 Aralık 2014 Pazar-



Bu sabah mızıkçılıkta üzerime yoktu.
Eeeeee.
Sabahın altı buçuğunda uyursam saat onda da uyanamam elbet.
Üç buçuk saat uyku kime yeter ki?
Ablam geliyor yanıma beni uyandırmak için.
Biraz sohbet ederek uykumu açmaya çalışıyor.
Ben de 'hıı, evet, mmm' gibi saçma saçma mırıldanıyorum.:))
Sonrasını da hatırlamıyorum zaten.
Uyku ağır basıyor.
Ve ablam da usulca hazırlanmak için odasının yolunu tutuyor.
Artık o arada ne oluyorsa bana, birden fırlıyorum yataktan.
Bakıyorum ablam eşarbını ütülüyor.
'Ablaaaa benim pembeyi de ütüleseneeeee' diye mıyık mıyık dolaşıyorum etrafta.
Sonra ben de başlıyorum hazırlanmaya.
Ben tamamen hazır olduğumda ablam daha eşarbını yapmaya uğraşıyordu. :))
Güle oynaya çıkıyoruz yola.
Otobüs kaçırmakta üzerimize yok.
Birer birer geçiyor otobüsler 50 metre uzağımızdaki durağın önünden.
15-20 dakika rötarlı başlıyor otobüs yolculuğumuz.
Duraklarda insanlar bindikçe biniyor, otobüs ağzına kadar doluyor, yolcu almak için ön kapı değil arka kapı açılabiliyor, yolcunun inmeyeceği duraklar es geçiliyor ve bende de başlıyor ufaktan bu otobüsten nasıl aşağı ineceğim telaşı. :)
Nihayet azıcık sinir olmuş bir şekilde iniyoruz Optimum'da.
Bir saat kadar geziyoruz.
Özsüt'te çok çirkin bir Ice caramel macchiato içiyorum.
Şurubu ve içindeki zımbırtılar birbirinden habersiz halay çekiyorlardı.
Çok karıştırdım ama malesef bir araya getiremedim kendilerini.
9 tl miz boşuna gitti anlayacağınız. :((
Gözünü sevdiğimin Starbox'ı.
10 tl ye missss gibi caramel frappuccino içmek varken.
Sonrasında Üsküdar'a geçmek için minibüse biniyoruz.





















Üsküdar sahil o kadar kalabalıktı ki.
Özellikle de Kız Kulesinin olduğu bölge.
Hava da misss gibiydi bu gün ama.
Millet haklı dışarı atmakta kendini.
Minibüsten inince bu pisicikler karşıladı bizi.
Oyun oynuyorlardı.
Sevmemek için kendimi çok zor tuttum.
Ablamın arkadaşı bizi ağaç etse de yine de güzel bir gün geçirdik.
Yemeğimizi yedik, Yedi Güzel Adam ve Öncüler Kütüphanesine gittik, C&N ye uğradık,Mihrimah Sultan Camii'nde namaz kıldık, sıcacık kazan sahlebi içtik.
Ve akşamın hafif sisli karanlığında evimizin yolunu tuttuk.
Baya yorucu bir gün olduğunu eve geldiğimizde anlayabildik.
Umarım sizin gününüz de keyifli geçmiştir. 
:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder