12 Kasım 2014 Çarşamba

Bu Gün... -12 Kasım 2014-


Bu gün müstakbel yeni hayatımla(!) tanışmaya gittim.
Ne diyor bu kız yahu diyenler için..
İş görüşmesi desem taşlar yerine oturur sanırım. :))
Pek gönüllü gitmesem de dönüşüm bir o kadar keyifliydi benim.
Yeni evimizin manzarası nasıl bu arada?
Henüz taşınamadık.
Ama az kaldı.



Kocaeli'nde yaşayanlar bilirler.
17B desem yeterli olur sanırım.
Gebze- Kartal Metro otobüsüdür kendisi. :))
İlk durakta binip son durakta inmek de değişik bir duyguymuş.
Onu da öğrenmiş oldum.
Binenler, inenler...
Ama ben otobüsün demirbaşı gibiyim. :))
Sadece seyrediyorum manzarayı ve insanları.
Ne kadar farklı insanlar var şu dünyada.
...
Kocaman bir kangal ve arkasında koyunlar.
Sanırım Gebze'nin çıkışında bulunuyor.
Buraların yabancısıyım.
Kusuruma bakmayın artık..:))
'İşte tam burası' diyemeyeceğim.
Çok hoşuma gitti benim.
Sizler de görün istedim.



Kartal metro son durak.
Metroya binmeyi seviyorum.
Kulaklığı da taktık mıııı yolculuk daha da keyifli oluyor.
Eeeee 9 durak yalnız gitmek çok sıkıcı.
Canım ablam yanımda olsaydı oooooo...
Çok iyi anlaşıyoruz çook.
:))



Metroyla da yolculuğu tamamladık.
Şimdi gün yüzüne, hayatın, hareketin içine dönme zamanı.
Yürüyen merdivenler iyi ki var.
Düşündükçe normal merdivenleri, büyür da büyüyor gözümde önümde uzanan basamaklar.
...



Eve ulaşabilmem için bu son vasıtam.
Aktarmalarla birlikte şehirler arası yolculuğumu 1 TL 72 Kuruşa tamamlamış bulunmaktayım.
Çok komik bir meblağ değil mi?
Öğrenci akbilim sağ olsun.
Mezun olabilirim.
Ama aralığın sonuna kadar kullanma hakkım var.
Yuppiiiii.
Yarın nereye gitsem acabaaaa??..
:))
....
Eve dönerken marketten sütleri de aldık mı tamamdır.
Bu günlük bu kadar aksiyon ve anksiyete yeter.
Zaten gece uyuyamadım stresten.
Sabahın nurunda(!) uyanıp, hazırlanmayalı baya olmuş.
Ama olsun.
Bu iş görüşmesiyle canım annemin ve canım babamın gönlünü de yapmış oldum.
3 gündür inatla istemiyordum bu görüşmeyi.
Üzüntüleri yüzlerinden belliydi.
Ama şimdi keyifleri yerinde.
Benimkisi değil
Ama değer onları mutlu görmeye.
:))

Sizin gününüz nasıl geçti?

2 yorum: