15 Kasım 2014 Cumartesi

Bu Gün... -15 Kasım 2014 Cumartesi-


İstanbul'da hava buzzzz gibi.
Ve odamın iki penceresi de açık.
Cereyan yaptıkça üşüyorum.
Amma da çok toz varmış odamda yahu.
Bir de toza karşı alerjim var.
Kaybolan astım ilacımı da buluyorum eşyaları toplarken.
Tüm eşyalarımı koliledim çok şükür.
Yerleri de süpürüp sildim.
Perdeleri de çamaşır makinesine attım.
Allah'tan nakliye şirketi pazar günü gelebileceklerini söylemişler.
Yoksa nasıl yetiştirecektim onca işi.
Ben odamı topladım ama canım annem bütün evi topladı.
Ona üzülüyorum ben.
Benim yaptığım iş, devede kulak kalıyor onunkisinin yanında.
Taşınsak da bitse bu çile.



Bu arada yeni odam şimdiki odamın 4'te 1'i.
Nasıl sığacağım o küçücük odaya bilemiyorum.
Pek güzel günler beklemiyor sanırım beni yeni evde.
Odamı tamamen yerleştirince resim de koyarım.
Şimdilik bana kolay gelsin.
Sizlere de hayırlı günler.
:))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder