14 Kasım 2014 Cuma

Eyvahhh MİM'lendimmm :))


Sevgili Resim Defterimm beni de bu güzel etkinliğe layık görmüş.
Çok güzel yapmış.
Teşekkür ediyorum, güzel insan.
İşte benim akrostişim.
:))


Empati - Adam Fawer
Vadideki Zambak - Honore De Balzac
İki Şehrin Hikayesi - Charles Diclası
Nar Ağacı - Nazan Bekiroğlu

Da Vinci Şifresi - Dan Brown
Ejderha Dövmeli Kız - Stien Larssen
Limon Ağacı - Sandy Tolan
İskender - Elif Şafak
Senden Önce Ben - Jojo Moyes (Favorimdir Kendisi)
İlk Son Öpücük - Ali Harris





Benim de MİM'lemekten büyük keyif duyacağım bloglar var.
Bir ugrayin derim.
:))


4 yorum:

  1. 3,6 ve 5 in akrostişe pek de uygun olacağını sanmıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman elife günlük yapalim.
      Ne dersin
      :)))

      Sil
  2. Cçok teşekkür ederim vizelerimi bitirir bitirmez bende yapıcam:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim :))
      Vize derdim bitti çok şükür.
      Bilirim o zorlu günleri.
      Allah yardimcin olsun.
      İnşallah çok güzel geçer bütün sinavlarin.
      :)))))

      Sil